Mirayyy77 FerideGiray bana da oluyor bende 36+2 haftalığım çok baskı yapıyor dün evde eğildim resmen idrar kaçırdım az bişey istemsizce o kadar baskı yapıyor ki hele hapşırmaya korkuyorum benim güneşe alerjim var yani ilk çıktığımda her zaman hapşırrm korkuyorum dışarı çıkmaya baskıdan dolayı 😂
Esma_Yigit Bende 36. haftamdayım canım bebek bu haftalarda Baş aşağı duruyormuş Doğuma yaklaştığı için o yüzden baskı yapması normalmiş. Benim üç haftadır baş aşağı ve baskı var doktorum normal dedi. Ekstra aşırı bel ağrısıda oluyor buda normalmiş o yüzden merak etme derim ben😊
FerideGiray Benimde 6 haftadır başı aşağıya hep bi baskı vardı zaten ama bugün çok batıyo canım yanıyo o derece Daha öncede oluyodu ama çok az günde bir falan şu an çok sık ve aşırı oluyo
Esma_Yigit FerideGiray doktorunu arayıp bi sor istersen canım, ama bana normal gibi geliyor Doğum yaklaşıyor çünkü banada oluyor hatta bazen şimdi doğrucam diyorum ama etrafımdaki tecrübeli anneler son ayındasın normal böyle olması diyorlar 🤷🏻♀️