Erenes Bende devlete yapacam ama.korkuyorum genelde doğumlara stajerler giriyormuş düşünü yorum acaba ne yapsam özelde çok pahalı o kadar para verilmez diyorum 🙈
Adisimmm Erenes ben de devlette yapicam ve asistanların girmesi daha iyi ya. Güler yüzlüler her şeyle aman boşver deneyip ilgileniyorlar sürekli uzman doktorların çağırıyorlar en ufak şeyde.
Ekincis Erenes bende sırf devlet hastanesinden korktuğum için sezaryene giricem 😂 sezaryenden korkuyordum ama devlette ki doktoru hemşiresi ebesi dedesi daha çok korkuttu
Esinserkan Erenes bende devlet de yapıcam aynı korku bende de var. Devlet de herkes kötü anlatıyor bizim burdakini. Bende hala kararsızım özel de mi yapsam devlet de mi