Derderya Kizlar tarsus devlette dogum yapan varsa lutfen yazsin bn 24 haftaligim kntrollerimde hep ozele gttim dguma kdar da gdecem sukur hic bi sknti yok simdilik ama dgum pahali oldgu icin devlette yapmayi dusunuyorum cevremdekiler cok kotu yorum yapip korkutuolar orda dguran varsa biraz motivasyon istiyorum gercekten kotuysede emin olmak istiyorum
Meltemnur Derderya korkmayı geçtim pislik içinde bir yer hijyen yoksunu bir hastane hiç tavsiye etmem orda doğum yapmani özel odası yok vs bebeğini ve kendini tehlikeye atma bence😣