SuleDoruk Ben sıkıntı yaşadım siz yaşamayın siye belirtiyorum paranızla rezil olmak istiyorsanız başvuracağınız tek adres evimini.oyunevi... Bende ağustosun 2sin de sipariş verdim. Bugün elime ulaştı. Birde sayfa sahibi isterse msjına cevap veriyor. Görüyor, okuyor günlerce cevap vermiyor. Birde cevap vermediği için sinirlenemezsin de... Hemn atarlanıp ters cevap veriyor. Sipariş verenler varda küçük bir tavsiye siparişinizi iptal edip 20-30 TL fazla verip daha kibar insanlarla muhattap olmanız.. Ürün güzel, sorunu yok. Fakat birebir attığım modeli bundan istiyorum dedim gelen üründe farklılıklar vardı. Bunun sebebini sorduğum da o eski ürünümüz biz değiştirdik şimdi bunu çalışıyoruz diyor. Eee ben bunu kabul edecek miyim sordun mu? Şekilde değişiklik yaptığınızı söylediniz mi? Yok.. Nasıl bir iş politikaları, insanlara karşı nasıl bir saygıları var anlayamıyorsun...
SuleDoruk Nasıl forograf ekleniyor gerçekten bilmiyorum. Yeniyim burda. Birde zaten belirttim ürün de sıkıntı yok. Ufak tefek değişiklik yapmışlar modellerin de ama sipariş verdiğim de birebir aynısı diye belirttim ve değişiklik yaptıklarına dair herhangi bir bilgi aktarımı olmadı. Konu zaten ürünün ufak değişikliği değil bayanın tavrı maalesef. Soru sorduğunda günlerce cevap vermiyor ama sinirlenip ters bişey yazdığın da anında dönüş yapıyor 😁