Merve-inci66 benimde eşimle kan uyuşmazlığımız var benimde ilk gebeliğimde düşük oldu ama kan uyuşmazlığının yapmadığını söyledi doktor. Kürtaj sonrası kan uyuşmazlığı iğnesi vuruldum. Şuanda ikinci gebeliğim 24. haftam bitti 28. haftada tekrar kan uyuşmazlığı iğnesi vurulcam.