eknsnsr98 daha erken onun için bebek büyüdükçe mesaneye baskı yapıyor buda tuvalete fazla cıkmana sebep oluyor. anca 18. haftadan sonra falan. bide 5 bardak 1 litre eder inanılmaz az en az 2.5 litre içmelisin. bebeğin içinde bulunduğu amniyon sıvısı azalır. nasıl azalır onuda anlatayım bebişlerimiz o suyu içip bildiğin çişini yapıyor ve bu döngü devam ediyor.