Betuel11 tazee_annee benimde öyle normal ilk haftalardan beri biri daha büyük korkmuştum hatta Allah korusun meme kanserinde falanda biri diğerinden farklı oluyor doktora sorana kadar kabusu yaşamışdım 😓
Mavispembis1_ Bende dün böyle bir başlık açtım 😁 sağ göğsüm kaşına kaşına şişti sol göğsümde tık yok 😁 sonra şey öğrendim bazı göğüsler daha önce süt dolarmış ondan dolayı öyle olurmuş bende çok korkmuştum 🤦🏻♀️