Eagle564 Şimdi doktordan geldim. D vitaminim eksik çıktı damla verdi. Demir de düşük çıktı kullandığım demir ilacını günde 2 adet çıkardı. Bebeğim 1409 kg şaşırdm normal mi? Bir de bebeğim başı aşağıda erken değil mi? Sizinkiler de döndü mü
deletedmom9494 Eagle564 normal kilosu canım benimde o hafta da 1500 g dı bünyeye göre değişiyor o bugün bir yazdı da okudum kadın Doğum yapmış 38 hafta da 4350 g doğurmuş 🧿
Mervednr Eagle564 benim 26. Haftada dönmüştü zaten erkem doğum riskim vardı. Verdiği ilaçları mutlaka kullan canım.
sevgitekes Eagle564 bizde dün 32+1 de gittik baş aşağı dönmüştü 2 kilo 50 gram vitaminim baya düşmüş ilacimi değiştirdi damla yazdı bide hiç et yemiyo musun et balık tüket dedi midem almiyo ışte 😔
Ascvk Eagle564 canım ben başından beri hiç Demir ve kan ilacı kullanmadım çok düştü değerlerim geçen hafta damardan serumla verildi. 31. Hafta da 1900 olmuştu, 30. Haftamda fln da baş aşağı dönmüştü oğlum
deletedmom9494 Eagle564 valla ben şuan 38 haftalığım bebeğimin kilosu o kadar değil yani bünyeye göre değişiyor onu demek istedim 🥰
blgkstk Bende 27 nin son günü gittiğimde 1200 dedi gayet iyiymiş kilosu. Demir ilacini son 1 aydir bende sabah aksam iciyorum.Bas aşağı benim aylardır her kontrole gittiğimde hiç değişmedi bu iyi bir şeymiş. Durup durup son hafta dönmez insallah😂
Eagle564 blgkstk ben şaşırdm daha şimdiden dönmesine ama dediğin gibi normalmiş. Bi daha takla atacak yer yok dönemez heralde 😀
Eagle564 sevgitekes evet bana da dedi bu son dönemler kaslar ve kemik gelişimi et süt balık yumurta bol bol yemek lazm