SebnemAkar benim de o haftalarda kileçlenme olduğu söylendi. Ama bana ilaç yazmadı. Ben siğara kullanıyorum azda olsa bırakamadım. Doktorum siğara kireçlenme sebeplerinden biri demişti. Ama ilaç yazması iyi oluş. Bende soracağım sizin kullandınız ilaçı şimdi belki yazar bu güzel birşey.