sumosgoksu Adetime 5 gün var erken gebelik testi yaptım Sonuç bu sizce nedir https://imgyukle.com/i/ojNL48
Ultraslan40 sumosgoksu canım testin kendi çizgisi bu :/ ama adetin geciktiğinde tekrar testi yenileyebilirsin
sinemsepci sumosgoksu banada testin kendi çizgisi gibi geldi ama bir iki gün sonra yine test yap canım
Dilaramelissa sumosgoksu bekleme yapmadan çıktıysa tebrikler canım bekletip sonra gördüysen kendi çizgisidir.Reglin gecikmeden yapma bence kendini strese sokma :)
Ultraslan40 Bende çok bu test işleriyle uğraştım. Shoplu programdan denedim olmadı siyahlaştırdım, yarım saatte bi gittim baktım ama öyle değil işte. İkinci çizgiyi silikte olsa net bir şekilde görmek lazımmış. Ve 15-20 dk sonra çıkan çizginin hiç bir önemi yok çünkü test kendi çizgisini gösteriyor. Bende 3 gün kala normal 5 liralık testle denemiştim bildiğin idrarı damlatır damlatmaz kızardı hemen. Seni çok iyi anlıyorum inşallah geç döllenmedir 🙏🙏
funnymum sumosgoksu canım benimki bunun gibi kıl gibi bi çizgi vardı ama ben 3 gün kala yapmıştım, seninki gayet net 🥰