Mr1517 Hazelkrnz Olsun dinlen iyice kendini bu şekilde motive etme illa çözümü vardır,36-37 görsen tamamdır rabbim korur merak etme 🙏🏻
Selinish_ Üzülme canım alır kilo sağlıklı olsun da . Açılmam var dedin ya kaçıncı hafta da çatı muayenesi yaptı ?
Selinish_ Hazelkrnz bu gidişimde bana da yapacak o zaman 🤦♀️ Canım biri yazmış yeşil mercimek yemeği kaşar peyniri ve ceviz kilo aldırıyor diye . Bugün bende yapıcam yemeğini 👍
-Nur- Kızlar ben de 34+4 oldum. Adet sancısı gibi kasıklarımda ağrı çekiyorum kısa süreli sonra geçiyor. Özellikle geceleri oluyor. Sizde de var mı bu ağrı..
Turkanoruc94 -Nur- bendede var canim akwam saat 8 olunca başliyo sanki bebek cikmak. Isdiyo gibi sertleşiyo aşaya baski yapiyor
KatipAnne -Nur- canım bendede oluyor adet sancısı gibi giriyor. Sonra geçiyor ama. Geçtiği için telaş etmedim sanırım doğuma hazırlık sancıları
Konul_Nilay Hazelkrnz canım bende bi ara post açtım kilosu az diye.kaynanam annem tutdu beni gözleme,erişte,mantıya.1 haftada gitdim ultrasona kapanmış kilo geriliyi.hamur işi ye bak gör tosuncuğu.ben hala yiyorum erken doğum riskimden dolayı
Ascvk Hazelkrnz canım ben doğru düzgün pek bişey yiyemiyordum ama bol bol kaşar yedim tost yaptım hep bana en etkili olan şey o oldu sanırım 33+2 olduk 2300 olmuş doktor iri bir bebek dedi ama ben de 3bucuk kg doğmuşum. Yani ne yersen ye biraz da yapı ile alakalı da olabilir. Kiloya hiç takılma canım sağlıklı olsun da doğunca anne sütü ile çok hızlı kg almaya başlar hiç merak etme
Mavilianne Hazelkrnz muz süt ceviz keçi boynuzu pekmezi bakliyatlar makarna süt mısırı ekmek bunlar hep bebeğe kilo yapıyor. Açıkcası hamileliğin de ekmeği azaltan var neymiş kendi kilo alırmış İnan’ın günde 1 ekmek yiyorum ben. Gece acıkıyorum tost yiyorum kaşar peynir de bebeğe güzel kilo yapıyor. Benim de sanırım haftasından öndeydi bazıları normal diyor bazıları çok iri. Sağlıklı olsunlar önemli olan sadece o. Sen yemene dikkat et yeterli olur güzel beslen. Omega 3 kullanmadıysan doktoruna danışıp bir kullan ımom kullandım ben onunda yararını gördüm 🌸
sevgitekes Mavilianne aynen bende senin dediklerinin hepsini yapıyorum kilosu normal 32+1 iz 2 kilo 50 gram boyu 45 cm olmuş inş 3 ten fazla olmazsa yeter bize kilosu ben akşam yatmadan dut pekmezi kullandım iki üç tatlı kaşığı karpuz kavun muz da aldırıyor
Mavilianne Hazelkrnz Neden bıraktırdılar ? Vitamin gerekli ama bebek için. Başka bir sey mi var içmeni istemiyorlar
Betuel11 Hazelkrnz vitaminleri neden bıraktırdılar çok saçmaa bana doğumdan sonra emzirme döneminde bile kullanmaya devam etmem gerektiğini söyledi doktor
Aby34 BEn de dün kontrole gttim 32+0 da bebişim 1600 gram olmuş gayet normal dedi doktor bey. Doğuma kadar rahat 2500 u geçer dedi. Bana da decaviti bıraktırdıkar 1.5 aydır kullanmıyorum çünkü bnim karaciğer enzimlerimi yükseltti. Sadece kan için demir hapı ve d vitamini damla kullanıyorum. Napalım bnim bebeğim de minyon olsun sağlıklı bir şekilde kucağıma alayım da :)bn de zayıfım boyum baya uzun olduğu halde kızım kemik yapısı olarak bana çekmiş heralde :-)
sevgitekes Aby34 bizde dün gittik 32+1 de 2 kilo 50 gram boyu 45 cmdi bende hep zayif olduğum için sıkılmıstim yani çok laf atiyolar yemek yemiyo musun diye hamilelikte dikkat ettim inş böyle gider
Mavilianne Hazelkrnz Eğer vitamin içtiğiniz zaman tiroid ilacı ile ilgili sıkıntı olmuyor ise bence tekrar kullanmaya başlayın. Doktorunuz daha iyi bilir elbette.
Betuel11 Hazelkrnz mutlivitamin ve balık yağı hapının bünyeye ne gibi zararı olur açıkcası merak ettim hangi sağlık sorununu tetikliyor? başka bir doktora daha mı görünseniz acaba geç olmadan neden bıraktırdığını bile bilmiyorsunuz
A_S_K Hazelkrnz kesin imom omega alabilirsin zaten doktor yazmıyor 50tl falandı kutusu ben aldım haftanın iki günü içiyorum sen de iç neden vitamini braktırdılar çok saçma
Turkanoruc94 Hazelkrnz canim bende senle ayni hafdadayim 34+6 hafdalik hamileyim 32 hafdamda bebek 1.500 qramdi cumartesi doktora gidicem bakalim benimki ne kadar oldu bide bir şey sormak isdiyorum ben adetime gore 9 aya girdim hafdaylada 9 a girmişmiyiz?
Prensesgeliyor Turkanoruc94 benimde 32 de 1500 du şuan 33+2 yim yarın gidecegim kontrole insallh almıştır kilosunu