Sevim04 Merhaba arkadaslar bugun kontrolumuz vardı 35 haftalık olduk ama bebegin 33 hafta da oldugunu soyledi doktor simdilik bi sıkıntı olmaz takip edicez her hafta dedi ama korkuyorum stres yaptım boyle olan anne adaylarımız var mı acaba 🤔😔😔
Sevim04 2 kilo 100 gr dedi ölcülerim 33 haftayla uyumlu dedi nst miz guzel cıktı hareketleri de iyi ama anlamadım işte canm 😔 Umut
Sevim04 Happymother bu haftaya kadar hersey yolundaydı gayet uyumluydu ama bu gittigimde bıle bişi cıktı işte
Kadriyeanes Benimki en başından beri hep öyle 35 olduk hala 7 8 gün geride değişiyor devamlı akışına bıraktım doktor sıkıntı değil dedikçe kafama takmıyorum
Sevim04 Kadriyeanes bana da simdilik sıkıntı yok 3 haftaya cıkarsa sıkıntı dedi insallah ara kapanır ya 😔