NoorMoon 34+2 yiz sol 10 sağ 8 di ilk zamanlar düşüktü özelden perinatoloji diye devlette bir bölüm var az gitmedim gidiyordum amniyosentez istedi devlet kabul etmedim , çok araştırdım tek doktora kalmadım çok üzüldüm tabi genelde erkek bebeklerin de okuyormuş bizimkisi kız. Erkek kız farketmez üzücü bir durum. 31. Haftada 7 ye düştüğünü öğrendik her ikiside çok dua ettim ve doktor değiştirmiştim şuanki doktorum suyun içinde bir canlı dalağıda şişer böbreğide neden üzülüyorsun ? Diye beni çok aydınlattı. Çocuk doktoru arkadaşım vardı onunla çok görüştük. Kafamı rahatlattılar şuan şükrediyorum 🙏🏻 Rabbim kimseye anne karnında tedavisi olmayan olsada bile dert vermesin..