Sinm canım granül ben kullandım. Çamaşırlarda kalıntı bırakıyor.defalarca durulama yapmak zorunda kaldım. Hatta bu deterjandan sonra servis çağırmak zorunda kaldım yeni makine için. Servis içini bi açtı granül deterjan hep boruların içine yapışmış. Makinelerde granül kullanmayın. Zarar veriyor. Bu şekilde servis kapsamına da girmez demişlerdi. Bence sıvı kullanmalısınız.