turkuaz1290 hamilelikten öncede ara ara bel agrım olurdu ama yürütmeyecek kadar değildi, aslında fizik tedaviye gitmem lazım, ortopedi ye gittim özele, agrıyan noktaya bıle bakmadı, mr cektiremem bebek için ,herşey cıkabilir cıksada müdahale edemediğimiz ıcın yapabılcek hıcbırsey yok dedı, agrıyı alacak krem dahi önermiyor organ hasarı olur dıye, böyle cekicem sanırım 😢