Meryem53 bende deeee aynisi oldu 😂 aynı ebe olmasindan şüphelendim bak şimdi. Canim korkma bana da ebe nasil hissetmezsin hissetmiyosan yapmayalim aşıyı dedi korktum hemen doktorumu aradim korkma sakin ol ilk gebeligin cok normal hissetmemen 20 -22 haftalarda hissediyor ilk gebeler genelde dedi pskolojik olarak kendini rahatlar ve bebegine odaklan dedi cidden cok sukur daha sonraları cok net hissetmeye basladim ☺️