asyaa15 Mrb ilk hamileliğim düşük oldu kan pıhtılaşması oldugu için. Smdi 7 ay snra tekrar gebelik oldu coraspirin ve oksapar iğne kullanıyorum. Kabızlık ve bel agrım var 6 haftalık suan . Bilgi verirmisiniz dikkat etmem gereken neler var
gozdeak asyaa15 bol bol dinlen tuvalette çok ıkınma ve kayısınin her turlu urununu tuket komposto olur kuru kayisi olur kayisi suyu olur ye bol bol bide bitki çaylarından uzak dur
asyaa15 gozdeak işte sıkıntım kabızlık . Yiyorum aldım inşallah gecer gitmek istemiyorum walla lavobaya 😕😑 2 hafta snra kalp atışlarını duyacagız inşallah
gozdeak asyaa15 inşallahh canım Allahım sağ salim kucağına almayı nasip etsin inşallahh güzel olacak herşey dua et 🙏🏻😘