Gamze2111 benim de öyleydi 28. Haftaya kadar tam yerine yerleşiyor dedi doktor. Ben çalışmaya devam ettim. Evim yokuşta ve uzun yokuş çıkmam gerekiyor. Meğer yorulmamam dinlenmem lazımmış sürekli kanamam oldu. Dinlenme şansın varsa yat dinlen. Ben 28’e kadar nasılsa yukarı çıkar diye de rahattım sanırım. Benim aşağıda kaldı kanamalarım oluyor ama ne bebekte ne de bende sorun yok çok şükür. Sadece hedeflediğim 37. Haftaya kadar çalışmak yerine 28. Haftadan sonra evden çalıştım ve 32. Haftada Doğum iznimi aldım. Şimdi yatıyorum.