Arkadaşlar merhaba 9+3 haftalık gebeyim doktor ikili tarama ve dataylı ultrason çektirebilirsin dedi. Bir de bu ultrasonda anne ile bebek arasında kan akış hızına bakıyoruz ve doğumdan sonra anne adaylarında yüksek tansiyon ihtimaline karşı aspirine başlıyoruz dedi. Aslında 11-14 haftalarda ikili test ve ensa kalınlığı için detaylı ultrason çektirmicektim ama doktar aklımı karıştırdı. Bilgi sahibi olup benimle paylaşıcak olanlar varmı