Mavilianne sezeryan kabul etseydim doğmuştu ama sancımı bekliyorum 🤷🏻♀️ Günümün dolmasına son 9 ama ben 41-42 ye kadar beklemeyi düşünüyorum. Allah’ın izniyle bir sorun olmazsa tabi. Kendi sancım olsun diye bekliyorum kendi sancım olmazsa bu çocuk nasıl doğacak diyorum bari günüm dolunca suni alayım diyorum onu da istemiyorum çoçuğumu strese sokmak istemiyorum. Aşağı tükürsem sakal yukarı tükürsem bıyık 🤷🏻♀️ Öylece anı yaşıyorum şuan 🤦🏻♀️