Zyp_akpnr benim bebekte biraz minyonmuş en son 37de gittim 2600 dedi haftaya gittiğimde 39oluyorum ve kilosunda pek bi artış olacağını sanmıyorum. Anne babanın yapısıyla da alakalıymış biraz. Doktorum sağlıklı olduğu sürece kiloya çok takılmayın dedi.