Faatmaace İyi günler 12 haftalık hamileyim belim çok aşırı ağrıyor hamileliğimde bir sorun yok ama bu dönemde ağrılar normal mi doktor randevuma 2 hafta var
Mebos Valla açıkcası benim neredeyse 5 haftadan beri devam ediyor ve şuan şiddetlendi bende 11 haftalığım eminim normaldir iyice yerleşmeye başladığı için oluyo olabilir