Gulsuzek Selaamm dün doktora gittik bebeğim 6 haftalık. Doktor kesemin büyük olduğunu ve erkek olacağını söyledi? Sizce? Size doktorunuz yada çevreniz bunlara benzer bir şey söyledi mi
gozdeak Gulsuzek sen değiştir canım hemen doktorunu o neymiş öyle iyi bi doktor cinsiyet netleşene kadar yorum yapmaz benim ki 14. Haftada bile %50 kiz %50 erkek demişti onlar bebegin yapısından anlıyorlar ama yorum yapmiyolar
Selen01 Bende 8. Haftaya girdim,kese 2 gün büyük dedi bebekte öyle sat ı değiştirdi hatta ama hiç öyle cinsiyetle ilgili birşey demedi 😂 ilk kez duydum valla