Elifyor 29+2 haftalık hamileyim bir kaç gündür sürekli çok halsizim ellerim falan titriyor nefes alamıyor gibi oluyorum içim çok değişik oluyor gözlerimi açacak halim olmuyor bazen çok kötü oluyorum şişliğim de oluyor. Tansiyonum mu çıkıyor iniyor anlamıyorum da tansiyon aletim yok nabzımı ölçtüm az önce 101 çıktı ilk 2. 96 falan çıktı. Elim kolum kalkmıyor dün akşamdan beri de kendime gelemedim. Evde kendime gelmem için ne yapabilirim acile mi gitsem diyorum gidene kadar kendime gelip boşuna gitmiş gibi olur muyum ki diyorum. Kendi kendime iyi olmayı bekliyorum kızlar. Yaşayan var mı bu durumları çok önemli bir şey var mıdır ki
Seherr Elifyor tansiyonu hafife alma canım en yakın eczaneden ölçtür öyle olduğunda duruma göre acile gidebilirsin veya hemen durumunu doktorunla paylaş ihmale gelmez allah korusun
Elifyor Elifdddd şu an gidemem işte malesef hiç yakınlarımda eczane yok yanıma gelebilecek birileri de yok
Edaa3595 Canım çık hava al olmadı yürüyüş yap yavaş yavaş baktın geçmiyor git acile yada eczaneye gir hamileyim de kötü oldum de bi tansiyonuna baksın bende bilemedim şimdi dönem dönem oluyordur belkide 😏
Elifyor Seherr yakınlarımda eczane de yok şu an yapabileceğim gidebileceğim hiçbir şey yok malesef evde kendi çabalarımla bir şeyler yapcam artık hiç geçmezse akşamı bekliycem mecbur