eknsnsr98 Ahhh canım ahhh 36. Haftama bugün girdim o iç sıkıntısı 1. Haftadan beri ben de. Benim ilk 3 ayım deli gibi mide bulantısı halsizlik iştahsızlık baş ağrısıyla geçti 4 defa serum yemeden kendime gelmediğim günler oldu ve kendi annem Benden uzakta oturuyor evim kayınvalideme yakındı, Evde yemek yapmıyordum (yiyemiyodumda gerçi sürekli bi kusma) eşim de anneme bırakıyım seni orada kal diyordu ben de o kadar kötüydüm ki kabul ettim sabah işe giderken bırskıyordu akşam geliyordu yemek yiyoduk gece olunca evimize gidiyoduk, ben su içsem bile kusuyodum bir de kayınvalidemin evindesin yatıyosun o psikoloji içim nasıl sıkılıyordu anlatamam kendimi çok aciz hissediyodum.... Kayınpeder geliyordu tabi biraz toparlanman lazım , kıyafet konusunda kapalı birisi değilim ama eşimin ailesi giyim konusunda biraz böyle takıntılılar o yüzden salaş salaşda giyinemiyosun..🙄 Zor gerçekten seni anlıyorum, kendi evinde yatsan o halde bu kadar için sıkılmaz Kayınvalide evi sorunsalı o 😂 Ama geçicek merak etme şimdi taş gibiyim😂😂😂 Nefes daralması her an doğurcakmış hissi hariç tabi ki 🙄🙄🙄