Gizemsanal 30 haftalik ikizlere hamileyim bu ara tansiyonum dusuyor dun 8-3du bugun 10-4 doktorum dusuk olmasi onemli degil yuksek olmasin dedi. Ama kafam kalkmıyor. Var mi boyle olan basim cok dönüyor