Sezen2006 blgim yok zayıf deyip daha kilolu kilolu deyip zayıf doğabiliyor ama fazla değil sanırım 300 500 gr oynuyor sanırım.
Birazda genetikle alakalı ben hamilelkten önce 60kg ve yukarısını hiç görmedim. Eşimde yiyip kilo almayanlardan yapı olarak zayıf bende çok kilolu olmadım hızlı da veriyorum kilo. Bu yüzden genlerinde var kızımın çok kilolu bir bebek beklemiyorum. 3000-3200 ağırlığında doğmasını bekliyorum. :)