yetimkelebek_23 34+2 deyim çok hareketli bir bebeğim var ama 2 gündür çok az hareket ediyor bu beni korkuttu normal mi acaba birden hareket azalması ?
LeylaCan yetimkelebek_23 gecen bende böyle bi post açtım 33+2 deyim. 2 gun hıçkırmadı bile 3. gün coştu ben de çok korkmuştum
Gamzee21 yetimkelebek_23 canım olabiliyor bazen, bendede bakıyorum bazen çok hareketli Bazen az hreket ediyor endişelenme Bebek büyükçe alan daralıyor ve hareketleri azalıyor internetten araştırıpta öğrenebilirsiin 😄
TurkanS Bendede oyle yaa😣😣eskiden ayagi karnimdan cikicak gibi oluyodu simdi balik gibi hiss ediyorum sadece😣