Yrncbci Merhaba güzel anneler, esenyurt reyap hastanesine giden var mı ? Varsa hangi doktora gidiyor veya hangisi iyi ?
Prensesannesi310 Yrncbci ben de Mesut beye gidiyodum ama memnun kalmadım doktorumu değiştirdim o yüzden doktorumu değişitirdim canım
Chadia Csrr bende ona gidiyorum şuan 39 haftalık hamileyim. Ve hastaneden ayrılacağını 2 gün önce öğrendim. Normal Doğum stresime birde o eklendi inşallah bu son haftası 14 üne kadar Doğum yaparım:((
latrodectus ManolyaZorAltun dogumunuz nasil gecti? ben de mesut beye gidiyorum merao ediyorum o yuzden
Kbrkrt Yrncbci bende diler hanıma gidiyorum ama hiç gideceğinden haberim yok nasıl öğrendiniz doğruluk payı nedir acaba
Eylulmom Mehmet alicige tavsiye üzerine gittim 4.ayimda başladım keşke daha önce duyup gitseymişim eli çok hafif çok memnunum tavsiye ederim
ManolyaZorAltun latrodectus sezeryandi benim... güzel normal acısız ağrısız bir s3seryan sonrası geçirdim desem.yeridir
Yrncbci ManolyaZorAltun ne zaman doğum yaptınız memnun kalmışmıydınız hastaneden. Birde bu doğum odalar konusunda neresi boşsa oraya mı yönlendiriyorlar. Daha önceden belirleniyormu
ManolyaZorAltun Yrncbci evet memnun kalmıştım.. odalar normal isterseniz herhangi bir oda veriyorlar ama normal odalarda rahat...
Yrncbci Eylulmom mehmet beyde mi yaptırdınız birşey çıktımı veya daha sonrasında sorun yasadınız mı . Benimde şimdi zamanım geldi ama yaptırsam mı bilemedim