Deletedmom0026 canım tetanoz çok ağır bir aşı. Hemşireyle hiç bir alakası yok. İlk gün ağrımaz ama ondan sonraki günler kolu kaldıramayacak şekilde ağrı olur genelde. (Herkesin bünyesi farklı ağrı olmayanda var) benim vurdurduğum hemşirenin eli çok hafif olmasına rağmen bende bir kaç gün sonra kolumu kaldıramadım. Çok normal yani