OzlemElmazzz Merhaba arkadaslar , bu sabah kan testi yaptirdim ve deger boyle cikti ... (0,107) ne demek?
Aylinnnnnn08 Bende ilk gebelik testi yaptırdığımda 0.06 çıkmıştı 3 hafta sonra adet gecikmesi yaşadım sonra tekrar test yaptırdım 6 haftalık hamile çıktım şuan 8 hafta olduk 🙈