Turna20
Kaybettiğim gebeliğim gayet sağlıkliydi zaten trombofili ve genetik translokasyon olduğunu kayıptan sonra neden oldu diye araştırırken öğrendik. Haberimiz bile yoktu böyle ciddi sağlık problemlerim olduğundan. Bunlar gebelikte usg ile ogrenelibilecek birsey degil malasef. İnsan yasayarak ogreniyor Kromozom anomalisi var bende ama bebekte bir engel veya sağlık problemi oluşturmuyor. Bebek sağlıklı olmasına rağmen bendeki genetik trasnlokasyon gebelik kayıplarına sebep oluyor. Trombofilim de ileri derece faktör V , mthfrc ve bir gen daha homozigot mutant. Ben ileri derece pıhtılaşması olan nadir hastalardanım öyleki ömür boyu kan sulandırıcı kullanmak zorundayım raporum falan var. Hangi doktora gitsek bu kadar ileri pıhtılaşması olan ilk hastası oluyorum.Zaten trombofiliyi ogrendigimden beri gunde bir kez iğne kullanıyordum. Hamile oldugum icin günde 2 kez iğne+ coraspirin kullanıyorum. Genetik translokasyonda işimiz biraz da sans işi çünkü tedavisi yok Rabbim ol derse doğacak bebeğim bakalım insaAllah o günleri görürüm. 🙏