Filizsen valla ne kullandıysam fayda etmedi çatır çatır çatladım. Hatta bugün doktorumda söyledi vucüt yapısıyla alakalı çatlayacağı varsa engel olunmuyor maalesef .
Badem yağı kullanıyorum nemli tutuyorumki kaşıntı olmasın diye . Sürekli nemli tutabilirsin sende 🤗