Adisimmm Doktora her gittiğimde bebek minyon deyip duruyordu biz de alıştık artık zaten demekki en fazla 3 kiloyu bulacak kızımız diyorduk. Ama bu hafta gittiğimde birden almış 3200 yememe icmene dikkat et dhaa 3 hafta var almasin dedi doktor. Korktum açıkçası 4 kiloyu bulur da iri bebek olur doguramam diye. İri bebeğin zor dogdugunu biliyorum çünkü. Bu haftalarda bebeğinizin kilosu nasıldı endişe etmeli miyim fazla diye ne düşünüyorsunuz
Rabiakoc Adisimmm 37+0 da benim bebeğim 3.275kg göründü. Çatı muayenesinde de kafası büyük göründü onun için ben sezeryan olacağım.
Adisimmm Rabiakoc ya bana çatı muayenesi yapmadi sancıların geldgi zaman yapcaz dedi. Sana da mı iri bebek dedi kafası dışında da.