Aliayse Merhaba hanımlar 6 7 aydır bebek istiyoruz düzenli olmasa da birliktelik oluyor 15 ağustos adet günümdü bittiğinde de süt buharını yaptım ve iki üç gündür midem aşırı yanıyor midemdeki acı su yukarıya çıkıyor ve bugün çok zor yedim bişeyler halsizlik var geçenlerde sol karın kasık ağrım oldu çok şiddetli bir şekilde şu an da hafif hafif var acaba gebelik varmıdır test yapmaya da korkuyorum negatif çıkıcak diye bu belirtileri yaşayan oldu mu adet öncesinde?
Nilveannesi10 Aliayse ben de süt maydanoz buhar kürünü yapmıştım ve aynı anda civan perçemi çoban çantası aslan pençesi kaynatıp içmiştim ve o ay hamile kaldım. İnşaAllah sende de etkisi olmuştur 💕🙏🏻
[silindi] Aliayse benim daha adet günüm geçmeden mide bulantısı ve yoğun koku hassasiyeti başladı henüz test yapmamıştım ama bu belirtilerden hamile olduğumu anlamıştım diyebilirim.. hadi sende test yap güzel haberlerini bekliyoruz ben de heyecanlandım ☺️
Ecemsbaby Aliayse Allah nasip etmiştir inşallah hamilesinizdir 🌸 benim hiç belirtim olmamıştı ilk 6 hafta. Bu süt buharı kürü falan yeni duyuyorum etkili olmuştur umarım
purplemoon Aliayse benimde 15 agustos regl gunum ve 3 gundur asiri mide agrim var sebebini bilmiyorum
Nilveannesi10 Aliayse 7 yıl boyunca negatif sonuç gördüm allah yaşatmasın kimseye. 🙏🏻🙏🏻 Bende inanılmaz kasık ağrısı yaptı test yaptım silik çıkınca inanmadım doktora gittim kese gördü şok olup ağlamıştım
Aliayse Nilveannesi10 bende de çok şiddeti kasık ağrısı oldu sol tarafta iltihap var dedi doktor ama benim iltihabı hep vardı hiç böyle bir ağrı yaşamamıştım