Busimss KdryFth bu ay doktor kontrolünde ilerliyoruz kuzum 3 yumurtam oluşmuştu bu salı çatlatma iğnesi yapıldı ilişki günlerini değerlendiriyoruz suan bakalım 19 Eylül adet tarihim nasip artık ☺️ Faydası olur ama mutlaka
Oglusum89 Deletedmom00170 bilemiyorum cnm bu testler var ovlsyn testi dedikleri onuda takıp edip hamile kalanlar var ben hiç denemedm bilgim yok ama adetin düzenliyse yumurtlama gunlerını az cok cıkarabiliyosun
Deletedmom00170 Allah isteyen;Dileyen: o duygunun hakkıni verebilecek herkese anne baba olmayı nasip etsin inşallah içisıra beni de inşallah💙