Kızlar bugun renkli ultrasona girdim cok sukur bi sıkıntımız yok ama suyunun biraz fazla oldugunu risk yaratacak derecede olmadığını söyledi yediklerime dikkat edecekmişim. Bu neyden kaynaklanıyor olabilir? Ne yapmam lazım? Bi sorun olur mu korktum acıkcası şeker yüklemesi istedi diğer ay için