Buket27 Arkadaslar 4 aylık hamileyim yüz üstü yatmışım gece alısık oldugum için her uyandığımda yüzüstü yatiyorum bişey olurmu acaba😔😔
1prensesannesi Buket27 olmaz canım bende yatıyodum şuan 22haftanın içindeyim karnım çıktı dönüp yatamıyom yatabilsem yatarım yani telaş etme belli bi zamn sonra istesen de yüzüstü yatamican☺️
Tamam Buket27 karnınız sizi rahatsız etmediği sürece yatabilirsiniz.Hiçbir şey olmaz boşuna dert etmeyin
[silindi] Buket27 bende 6 aylık gebeyim her uyandığımda kendimi sırt üstü buluyorum çok canım sıkılıyor🥺 kalbe kan pompalayan damar sırttan geçiyor ve özellikle 6. Aydan sonra sırt üstü yatılmaz napıcagımı bilmiyorum😪
Sezen2006 Canım karnın henüz çok büyümediği için yatabiliyorsun yüzüstü bende senin gibiydim ki normal hayatımda yüzüstü uyurum hep, 25. Haftaya kadar yatabilirsin doktorlarda bu şekilde söylüyor, karnın büyüdüğünde zaten istesende yatamıyorsun rahatsız ediyor, batıyor. 35. Haftadayım artık istesemde yatamıyorum .
Ysmn_61 Ben ilk hamileliğimde 5 aya kadar hep yüzüstü yattım çünkü karnım çıkmamıştı😂 şimdi ikinciye hamileyim 3 aylığım yüzüstü yatamıyorum hafif karnım çıktı o bile beni rahatsız ediyo gece 😂😂