3_kalp 3. Gebeliğim ve 2 sezeryan oldum suan biraz korkuyorum kesi nerden olucak aynı yerden mi başka yerden mi . Hem genel anestezi denedim hemde spinal ama şuan be olsam kararsızım ikisinin de hem artı hem eksi yönleri vardı :/
Ilknur54_ 3_kalp teyzemin eltisi hiç abartısız 5 tane yapmış sezeryan doktor kızmış ona canına kastın mı var diye çocukların arası 1.5 2.5 yas arası var hep bişeyi yok
Zelihaertek Rabbim nasip ederse 3.istiyoruz bende merak ediyorum 10 sene aradan sonra nasıl olacak diye 🤷♀️
3_kalp Zelihaertek senin yine baya gecmış üstünden canım Rahat geçer inşlh Rabbim yardımcımız olsn 🤲🏻