Hicrannergin 24+1 gunluk hamileyim. Ilk gebeligim. Karnimda kirmizi catlaklar olmaya basladi kullandiginiz krem varmi onereceginiz mustelayi duydum burayada sormak istedim. Birde gogus ucu icin krem simdidenmi kullanmak lazim dogum sonrasi sikinti cekmemek icin. Simdiden tesekkurler.
Cigdem07 Hicrannergin Gögüs kremini doguma 1 hafta kala kullanabilirsin canım. Şimdi başlaman için çok erken
MiracleMom Hicrannergin bana da aktardan tatlı badem yağı kakao yağı bir de zeytin yağı önerdiler onu kullanıyorum bikaç seferdir. İnşallah faydası olur🤲🏻
Deletedmom0026 Ben aktardan 15 yag karisimli birsey aldim onu 10.haftadan beri kullaniyorum. Doğal olmasini istedim
Ebiyim Ben lierac aldık. Piyasanın en iyisi bu diye duydum araştırmalarım sonucu da bütün oklar bunu gösteriyordu. Ama badem ve kakao yağı kullanan da çok var. Ben çatladıktan sonra kullandım ama annemin de her yeri çatlak ben de çok çatladım. Çatlamadan kullanmak çok önemli. Doktor eğer krem kullanmasaydın çok daha derin olurdu çatlakların dedi. Doğal istiyorsan badem kakao farketmez çatlamayayım yeter ki dersen lierac derim ben
feyza_34 Bn niveanın çatlaklar için yağını kullanıyorum çatlaklarım henüz başlamadı ama şimdiden başladım kullanmaya
Gamzeugur23 En merak ettiğim konu 😂 ben bio oül kullanıyorum. 18 haftalık hamileyim suan bı catlama yok ama sonra ne olur bilemem cunku asırı derece kasınıyor karnım. Arkadasım lıerac mı ne oyle bir krem kullandı baya da pahalı ama hic bır faydasını gormedı
Melteeeem Ben hiç birsey kullanmıyorum 21 haftalık hamileyim tiksiniyorum krem vb şeylerden suan hiç çatlamadım ama kesin çok kötü çatlıycam 😂