Seliminannesiii Merhabalar hanimlar bebeklerinize hangi emzigi aldiniz veya alacaksiniz ? Ben philips avent soothie düşünüyorum ama fiyati bizim icin yüksek ya emmezse diye korkuyorum sizler ne dusunuyorsunuz bu konuda
koomikbiranne0507 Seliminannesiii o biraz ağır canım çenesi yoruluyor atıyorlar avent ultra soft tavsiye ederim ben ondan kullanıyorum
zcolak Seliminannesiii avent ultra soft aldım ikili. Başka almayacağım belki emzik emen bir bebek olmaz belki beğenmez diye. Elinizde kalmasın sizde uygun bir şey alıp deneme yöntemiyle devamını getirirsiniz.
makbule17 Seliminannesiii shootie almayın ağızına büyük gelir ultra soft olanı alın anne göğsüne daha yakın
ozgeya Seliminannesiii Soothie çok çok ağır bir emzik.Bebeklere rahatsızlık veriyor.Biz avent soft ve avent air kullanıyoruz,ikisini de rahatlıkla alıyor.Zaten uç olarak birebir aynı,model değişikliği var.
Seliminannesiii koomikbiranne0507 evet tutamadiklarini soyleyenlerde cok var ama memnun olan kisi sayisi da az degil zqten ikinci tercihim ultra soft olanlardi benimde
Seliminannesiii ozgeya air olanin kenarlarinda delikler mi vardi sanki oyle hatirladim bi an, soft alicam bende 😊
Mr1517 Seliminannesiii Ben wee aldım hem uygun hemde çevremdede kullananlar vardı çok memnun kaldılar deniycem bakalım
anapanda12 Ben wee baby den aldım 7 liralık bi tane damaklı ne de olsa küçük tutmaz diye düşündüm bi haftası yeni dolmuştu tuttu
MinaveAnnesii Seliminannesiii bende onu aldım canımm yarın Doğum var inşallah hiç kullanmaz yanı ama kullanırsa da onu kullansın
Seliminannesiii MinaveAnnesii neden kullanmasini istemiyorsunuz ? Kurtarici bisey bence emzik, herkes bana emzige alıştır mutlaka diyor 😀
Ezgikra Bnde kizima avent kullaniyorum ama yikayinca kaynatonca icine ck su giriyo bi tek ondan memnun degilm 3 yasnda hala onu emiyo degstremedim biraktitamadim da 😊 oğlum olcak smdide insallah onada chicco nun aldmm bakalmm
Mr1517 Seliminannesiii Valla ben 3 tane aldım 40 tl geldi birde cam biberon aldım tanesi 10 tl den 2 adet indirim vardı plastikte aldım
MinaveAnnesii Seliminannesiii eğer parmağını emmezse ağlamazsa direk meme tutarsa bence ihtiyaç değil kolik parmak emen ve ağlayan bebekler için ihtiyaç ha olur da gecenin bi vakti susmaz diye aldım koydum ☺️