emine_dogan12 Aynı olay bende de olmuştu. Ama benim ağrı nedenim açlığımdanmış. Çok ilginç bi şekilde acıktığım zaman bebek sol tarafımda toplanıyor, sol kasığıma kadar baskı yapıyordu. Tabi ben ağrıya yoğunlaştığımdan açlık aklıma bile gelmiyordu. İdrar yolu enfeksiyonu çok yaşadığımdan hep ona bağlıyordum, acaba yine mi yeniledi diye. Ultrasonda gördüm, şekerli şeyler yedikten sonra bebeğim farklı yöne geçince benim de ağrı geçiyordu.