Kayraaa Merhabalar ben ikili test sonucuma e nabızdan ulaştım şuan ama sadece değer gözüküyor doktorla öğleden sonra görüşeceğiz. 2,25 değer normal mi? Bilgisi olan yazarsa çok sevinirim
Deletedmom0071 Ben de e nabıza bakmıştım fakat neyin ne olduğu pek anlaşılmıyo internette de olması gereken değer yazmıyor. Doktor baktığında her şey normal demişti. Anlayan varsa inşallah yorum yapar 🙋🏻♀️🌸