sonelnisa aynen ben bi fark görmedim. Sadece ilki devlette oldu, doğumdan sonra tek damla kan gelmedi. İkinci özelde oldu sanırım tam temizlemediler odaya geldim yatağa aldılar olduğu gibi kan boşaldı bir anda. Ağrı sızı aynıydı. İlk sezeryan ile ikinci arasında 3 yıl vardı.