Deletedmom00170 kızlar reglimin 14 yada 15.gunu Şeffaf beyaz akıntım oluyor bu O gün benim yumurtlama günüm mü demek? @Betulsna
ekara Deletedmom00170 canım bende ovülasyon geçince akıntı başlamıştı. Bence eczaneden ovülasyon testi al belli olmaz seninkide geçmiş olabilir
Serap_23 Deletedmom00170 benim bildiğim kadar evet canım regl takvimi indirsene orada gösteriyor adet tarihine göre takip edersin ben öyle yapıyordum
Deletedmom00170 Serap_23 kuzum bende yapıyorum Akıntımin oldugu zaman yumurtlama haftama geliyor sen Ovülasyon testi kullanarak mi tarihlerini takip ederek mi gebe kaldin
Serap_23 Deletedmom00170 canım ben genellikle regl bittikten sonra eşimle deniyorduk. Çünkü öyle daha net sonuç alırmışsın bana hep öyle derlerdi hastalığın bittikten sonra deneyin ve çok mesafe koymayın
Gulbeyazk Biz adet bittikten on gün sonra iki günde bir deniyorduk bu şekilde dört ay sonra gebe kaldım