Neyzen15 Canım illa ki normal diyerek ısrarcı olma derim .. kuzenimin bebeği aynı senin gibiydi sezeryanla aldılar .. bi baktılar ki kordonu olmasıngerektiğinden uzun ve düğüm düğüm .. gelişmemesinin nedenini buna bağladılar .. iyi
Ki olmuş sezeryanı yoksa Allah korusun 😶