Asyagizem Arkadaşlar şimdi ben Doğum iznine 11 eylülde 37. Haftamı doldurarak ayrılıyorum .. sormak istediğim hani üç ay sonra toplu maaş alıyorum ya . son aldığım üç maaşın 3/2 hesaplanıp baza alınarak .. normal de haziran /temmuz /ağustos olarak alınması lazım ama ben yeni aya girdim bu 11 günlük çalıştığım süreyi Alıp az ücret yaptırmazlar demi yeni aya girdiğim için . Temmuz ağustos eylül olmaz demi
kbratkgz Asyagizem hayir canm o 11gunluk paranida alcaksin bn oyle biliyorum izne ciktigin gunden hesaplancak paran 11 gunluk calistigin paran ayri yatcak bn oyle biliyorum
Gokshe Asyagizem Bencede olmaz o şekilde bende ağustos ayından 20 gün calısıp cıktım izne 37.haftada.
Gokshe Asyagizem zaten 11 gün çalıştıgın ücreti iş yeri maaşın olarak yatırır ama doğum izni süresinde hakettiğimiz parayı sigortadan alacagız.
Asyagizem kbratkgz 170 arıyorum hiçbiri net bilgi vermiyor gerizekalı insan kaynakları zaten benden beter o yüzden Çan’ımı sıktı biraz ama arkadaşlarım da öyle diyor 11 günlük maaş sana bir sonraki ay yatacak diğeri de üç ah sonra diyorlar
Asyagizem kbratkgz hani benim korkum normal Doğum maaşım üç aylık hesaplanırsa bu 11 günlük verilen son ücret üzerinden hesaplanmamalı öyle olursa az para geçer elime .
kbratkgz Asyagizem yok canim sıkma canını sen 11gunluk paran ayri yatcak senin izne ciktigin gunden itibaren baslicak dogum paran 170dekiler zaten kendi hawasinda sen takilma boswer