duygusm Serap_23 Aynen bende de öyle. Aşeren, iştahı olan hamilelere çok özeniyorum. Yemek yemek biraz eziyet halini aldı.
ikicocuklubiranne Serap_23 5 aya kadar devam etti bu durum ama bende aksine yeme hissi uyandırıyordu o kötü tat gitsin diye 5. Aydan sonra kendiliğinden geçti
Baloglusum 15+2 haftalik hamileyim ilk hamile kaldigimdan beri ağzımda ne yersem yiyeyim buruk acı paslı bir tad oluyordu cok kötü bir his ya özellikle tatlı cikolata tarzi seylerde daha kötü oluyordu simdi biraz azaldi ama gecmedi naneli şeker arada bi dişleri fircalama biraz iyi geliyordu ama bir müddet oda 😑
Serap_23 Baloglusum Bende 16+1 haftalık hamileyim bi türlü geçmiyor o yüzden pek birşey yiyesim gelmiyor tek temennim bir an önce doğurup bebeğime kavuşmak🤲🏻🥰