LoriLori Gelin kizlar naptiniz ne ettiniz? Ben dun bir geceligimi bir pijama takimi mi bir polar sabahligimi,bir terligimi aldim...giyecek olarak yeter mi? Varmi öneriniz anneler?
Svgcn LoriLori benimde son 79. Ben kendimle ilgili kıyafet almaya cesaret edemiyorum. Ya bedenim olmazsa diye
eslemimm58 Benimde 80 ☺️ gecelik pijama vs kaldı halletmem lazım siz ne güzel almışsınız ne kadar tuttu acaba lohusa pijaması diyince bire bin katıyorlar
LoriLori eslemimm58 canim ben yurtdisindayim cafcafli seyler sevmem,polar sabahlik kapsonlu,uzun spor gecelik,onden dugmeli pijama takimi m&s dan tl olarak bilmem ama 45 sterline aldim .
LoriLori eslemimm58 normal pijama aldim ben,hicbirseyim lohusa degil,hamilelikte almadim genis elbiseler tisortler giydim.genelde siyah tayt uzun penye tisort giydim ben hep..hamilelikler ve lohusaliklar cok kokoşşşş geliyor bana 🥴
eslemimm58 LoriLori bende kokoş sevmiyorum şöyle kolay emzirebileceğimiz gecelik pijama olsa yeter ☺️