Zeynep472165 Hanımlar B12 değerim düşük çıktı bu bebek için Zararlı mıdır yarın doktora gorncem benm gibi olan var mı doktorlarımız neler önerdi nasıl önlem aldiniz
Nesli9415 Zeynep472165 bebek için zararlıymis evet hatta eksikliğini acil gidermemiz lazım dedi benim doğuma 2 hafta vardı B12 iğnesi yazdı hergun iğne oluyorum.
sevgitekes Zeynep472165 bende dün gittim baya düşmüş dedi hiç et yemiyo musun et balık tuket midem almiyo ışte ilacimi değiştirdi maltoferle devir 3 yazdı
Tugce5454 Aynı sorun bende de var. Doktorum haftada 1 dodex kalçadan vurulmam gerektiğini söyledi. Dodex kullanan oldu mu? Bi etkisi yoktur değil mi bebeğe?
Nesli9415 Tugce5454 canım olumlu yönde etkisi var senin vitamin depoların eksik olduğu için bebeğin de eksik oluyormuş B12 bebeğin sinir gelişiminde etkiliymis aslında kendimizden çok bebege faydası olsun diye oluyoruz iğneyi bana doktorum öyle demişti